Odwiedziny ^ ^

niedziela, 28 kwietnia 2013

Modny makijaż 2013 dla nastolatek :D

Najpierw nałóż krem, jeżeli masz problemy ze skórą, tak jak ja- używaj tylko zaufanych i najlepiej jak najmniej chemicznych kosmetyków...
Na całą twarz nałóż podkład w jak najstaranniej dobranym odcieniu.
Na miejsca, które nie zostały zakryte przez podkład lub bardziej czerwone miejsca nałóż korektor.
Całą twarz posyp pudrem. Najlepiej używaj transparentnego, ale w kolorze skóry też nie będzie zły :)
I to wszystko co do twarzy, a jeżeli chcesz zobaczyć jak zrobić kreski, które miałam na zdjęciach w Fullcap'ie, to czytaj dalej :)
Używaj kolorowych lub czarnych kosmetyków do kresek. :D Najlepsze są jednak czarne kredki lub eye liner :D Ja akurat używałam szarej/grafitowej kredki. Eye liner jest o tyle trudniej, że przy za wczesnym mrugnięciu się rozmazuje.... Więc ja użyłam kredkę :)
Na oku narysuj ala trójkąt, wychodząc za zewnętrzny kącik oka.

Potem uzupełnij ten trójkąt, kolorując go wewnątrz :)
Rzęsy wymaluj tuszem do rzęs :D
I tak wygląda całkowicie umalowane przeze mnie oko :)
Myślę, że makijaż jest bardzo łatwy :D

















1 komentarz:

! Komentarze z wulgarnymi słowami, zostaną zmoderowane lub w całości usunięte ! Dodawać komentarze mogą jak i osoby zalogowane oraz nie zalogowane : ) Liczę na dużą ilość komentarzy i liczę na dobre zdanie. Przyjmę każdą opinię - dobrą i złą ^ ^